woensdag 21 maart 2012

The making off van mijn 60sec movie

Triiiingggg! Vriendlief doet open. Door alle snoep had ik geen vrije handen meer om de deur te openen. Huppakee, naar binnen en starten maar. Ook al was ik al om 12.00 uur thuis, de hele middag had ik al volgepland. Een 60 second movie maken voor op mijn blog. Missie aangenomen. 

In de komende foto's laat ik mijn home-made-film-set zien. 

Zorgen dat de camera ram vast zit.

Een omgekeerde tafel, een groot wil vel, een barkruk en wat creativiteit.

Klaar om foto's te schieten. En veel! Totaal zo'n 400.

Kijk verder voor meer foto's.


Even checken.

Wat verschuiven, en dat zo'n 164 keer. Banaantje erbij, klik foto, nog een banaantje, klik foto.

En dan moet je er zelf nog op. Voorzichting onder de barkruk schuiven. Ik lig er klaar voor. Met een scherpe tafelrand in mijn rug.

En voor vriendlief, zag dat er zo uit van bovenaf.

Het is dan wel al 21.00 uur geweest, maar ik moet toegeven: ik heb ook wel veel zitten snoepen! :)

Missie geslaagd!

1 opmerking:

  1. Wow, wat een werk! Maar het resultaat mag er wezen, echt een leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen