vrijdag 6 april 2012

Het was mij bijna gelukt!


Ruim 24 maanden heb ik het volgehouden. Een weegschaal kwam het huis niet in, hoe graag vriendlief het ook wilde. Een weegschaal vind ik zo onnozel. Je gaat op zo'n ding staan, je krijgt meteen een getal te zien. En dan... dan komt de ellende! Dat getal gaat mij zogenaamd vertellen of ik te dik ben of niet.

Ik ben al 2 jaar niet meer op de weegschaal geweest, maar vandaag maak ik een uitzondering. Ik ga op de weegschaal staan en deel het met de rest van de wereld. Waarom? Het is maar een getal. Een getal waar ik echt niet bang voor ben.


Het moment is aangebroken...


58.1 kilo. Ja en nu? Dit is precies wat ik bedoel. Nu weet ik hoeveel ik weeg. Ga ik er iets aan veranderen. Nee. Ik was al blij met mezelf, en dit getal gaat daar geen verandering in brengen.

Reactie van vriendlief na het zien van dit getal: ''Mwah, nog wel acceptabel.''
Reactie van mij daarop: *gooit de weegschaal uit het raam*

1 opmerking:

  1. Goed zo meid! Niks aan veranderen! Je hebt een mooi lichaam en als jij er blij mee bent, moet je dat vooral zo laten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen