vrijdag 6 april 2012

Meet the blogger!

10 random facts

  • Ontbijt, lunch of diner, voor mij kan al het eten altijd. Friet als zondagochtend ontbijt, chips als avondeten, lunch als ontbijt. Mij hoor je niet klagen!
  • Obers keken vroeger raar mijn moeder aan als ze aan mij vroegen: 'Meisje, wil jij Fristi of appelsap?' - 'Nee, doe maar Coca Cola Light'. Dat krijg je als je bent opgegroeid met een moeder die ALLEEN maar Coca Cola Light drinkt. Jep, zelfs 's ochtends vroeg.
  • Ik eet liever slagroom met appelgebak, dan appelgebak met slagroom.
  • Alles wat uit de zee komt, hoef ik niet. Op zout na.
  • Ik kan ontzettend boos worden als ik in een restaurant vraag om Coca Cola Light, en ik krijg dan Diet Pepsi. Neem maar mee terug. 
  • Ik maakte geen vrienden toen ik in een 2-michelin sterren restaurant zei: 'Is jullie fornuis hier kapot?'. We hadden een 9-gangen verassingsdiner. Maar ik was het na 3 rauwe vlees rondes wel zat. Sorry, maar wat is er zo bijzonder aan koud gehakt door de blender met ijsklontjes? Zo smaakte het in ieder geval.
  • Je hoeft mij niet wakker te maken voor Ben & Jerry's ijs. Laat mij dan maar lekker slapen.
  • Elk jaar slaap ik braaf thuis de dag voor mijn verjaardag. Ik wil nog steeds gewekt worden door mijn slaperige zusjes met een grote verjaardagstaart. Al staan ze om 7 uur al aan mijn bed.
  • Communiceren en eten op hetzelfde moment gaat niet samen.
  • Ik ben absoluut geen chocolade-junkie! Doe mij maar iets anders zoets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten