woensdag 29 februari 2012

Zeg het voortaan iets minder subtiel.


Ben jij één van de vele die van elke maaltijd een foto maakt om te delen met de rest van je vrienden? Join the club. Mijn moeder weet niet dat ik AL haar maaltijden via Twitter beoordeel. En dat is maar goed ook! Ja, een beetje zwak is het wel. Maar hoe leg ik mijn moeder uit daar haar A-L-L-E-R-E-E-R-S-T-E ovenschotel ooit (waar ze notabene 3 uur werk in heeft zitten) echt niet te eten is. 

Als ze met een big smile vraagt hoe het smaakt, zet ik mijn beste pokerface op. Deze blik kan ik precies 10 seconden vast houden. Geen seconde langer. Gelukkig kan mijn moeder goed tegen kritiek. Denk alleen niet dat ze blij zal zijn met deze servetten aan tafel. Maar de grootste vraag is natuurlijk hoe mijn moeder haar servet om heeft. Want kom op, een zwarte hamburger kan toch geen 'Like' verdienen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten